A Curver története

Curver Logo

A holland Curver cég története 1949-ben kezdődött, amikor Pierre Curtis és Verschuren megalapítja a kezdetben főleg üvegfeldolgozással foglalkozó családi vállalkozást, amelynek terméklistáját hamarosan a háztarási termékekkel bővítik ki és így egyik úttörőjévé válik a műanyagok bevezetésében és használatában, megalapozva ezzel hogy az elmúlt évtizedek alatt, a Curver, Európa egyik legnagyobb műanyag gyártójává váljon.

A folyamatos fejlődés eredménye az 1966 – ban megépülő gyár Brunssumban.

Még ebben az évben a holland DSM 40%-os részesedést szerez a Curverben, majd néhány évvel később a vállalat 100%-os tulajdonosa lesz. 1980-ban beolvasztja a francia Soupledurt, majd a kerti bútorokat gyártó belga Lawn Comfort nevű céget. A spanyolországi Rodex megvásárlása után a DSM vegyes vállalatot alapít a Plannonplast-tal. Így születik meg a Curver Kft. holland-magyar vegyes vállalatként 1992. május 1-én.

1998-ig Debrecenben működött a vállalat. 1998 novemberében zöldmezős beruházás keretében Ebesen felépült egy teljesen új és modern gyártelepen. 2005-ben alakult ki a jelenlegi struktúra, amikor az EPG (European Plastic Group) csoport megvásárolta a Curvert, így az EPG csoporton keresztül, a Keter Group-hoz csatlakoztunk.

Az európai értékesítést az EPG-n keresztül történik. A Curver négy gyárral, Spanyolországban, Luxemburgban, Lengyelországban és Magyarországon valamint számos értékesítési irodával van jelen az európai és a globális piacon. A cégnek mintegy ezer dolgozója van Európa-szerte.

A Curver, a közel 5 évtizedes pályafutása során, a céltudatos fejlesztéseinek köszönhetően, megvalósította, hogy a vásárlói számára, a legmegfelelőbb megoldásokat nyújtsa a termékein keresztül és ezzel az adott terület egyik vezetőjévé váljon. Lépés előnyt jelent még számára, hogy a fellépő változatos igényekre, gyors reagálásra képes és mindemelett megvalósítja a teljes környezet tudatos magatartást.

A Curver már 1984-től nehézfém nélküli festési technikát alkalmazott a gyártása során, valamint első bevezetőként alkotta meg a dual-bin terméket, amely lehetővé tette, hogy a hulladék szelektálás már a konyhában elkezdődhessen.

A kilencvenes évek elején a Curver bevezetette az összes termékre az újrahasznosítási kódot. Ennek a numerikus kódnak a segítségével, pontosan meg lehet állapítani hogy milyen műanyaggal van dolgunk, és lehetővé teszi a különböző műanyagok könnyebb szétválogatását. A Curver termékek biztonságosan újrafeldolgozhatók, és amennyiben lehetséges, a gyár ezeket az anyagokat vissza is alakítja a saját termékeibe.

A Curver előtérbe helyezi az innováció és design szerepét, amelyek fontos elemei a Curver filozófiának. Ennek segítségével egy lépéssel a versenytársakat megelőzve olyan cikkekkel kerül piacra, amelyek felhasználóbarátok, praktikusak és magas szinten szolgálják az élet élvezhetőségét.

 

 

Fogorvosoknak

Oral-B Szájápolás

Oklevél

Vevői promóció

Oral-B Szájápolás

www.energizerholidays.com